Şimdiki çocuklar şanslı. Aileler yeteneklerini keşfetmeleri konusunda destekliyorlar, üzerine düşüyorlar. Bizim çocukluğumuzda imkanlar yetmiyorsa yeteneklerin körelip gidiyordu. Kim bilir nice indigolar susturuldu köreltildi. Zira aykırı davranan, uyum sağlayamayan, cevabını veremeyecekleri soru soran çocuklar cezalandirilirdi ya da sustururulurdu ☹