Aysemina Hanımlar bebeğim 11 aylık. Dışarı çıkınca bazen yürütmem gerekiyor bahçede. Bunun için ve daha sonrası için de kullanabileceğimiz ilk adım ayakkabısı önerir misiniz? Vicco marka kullanan varmı? Yoksa Adidas Nike vs mi almalıyım ?
Ldy Aysemina ilk ayakkabısı Adidas’tan sonra Nike aldım en son vicco aldım en çok vicco dan memnun kaldım bence vicco alın
Serene Aysemina yeni adım attığı dönemlerde Vicco gibi markaların ilk adım serisinden almanız en sağlıklısı.Bebeğiniz çok küçük,ayak bileğini saran bir model olması lazım.Vicco’nın ayakkabıları hem güzel hem sağlam.
Aysemina Trendyol da o kadar reklam yapıyor ki anneler onlara da güvenemiyorum vicco konusunda. Şu üstten tek bantlı olan çok hoşuma gidiyor fiyatları da normal. Ortopedik değil anatomik olmalıymış. Kullanıp beğenen birilerini duymak istedim