41Melike Biraz önce eşimin kuzeninin nişanına gttik gittiğimle çıktığım bir oldu salondan girer girmez ağladı kopardı kıyameti oğlum 3ay 3 günlük bu arada başına gelen var mı yada bebeği küçük cemiyete gitmek zorunda olan naptnız
S_D 41Melike ben gittim bebeğime hiç sorun olmadi ağlamadı benim bebeğim hatta uyudu bile 😆 ama ilk dogdugundan beru hep kalabalığa çıkardım gezmeye falan gittim onun etkisidir bekli bilemedim ki
Hayriyeerydnkntr 41Melike bebekler sakinlikten kalabalığa girince yadırgarlarmış. Evdeki huzuru özlerlermiş. Benim bebeğim de 3 ay 1 günlük hala misafir ortamında bile gergin. Eve geliyoruz gülücük saçıyor
41Melike S_D bizde gezdik öyle oturmalara gittik vs ama öyle yoğun kalabalığa hiç çıkmadık bu ilkti yaza kadar da son sanırım 😁
41Melike Hayriyeerydnkntr salondan cıktıgımız gibi sırıtmaya başladı zaten sıpa 😁 eve geldik hiç bişey yok keyfi yerinde
41Melike Uykudan uyandı gitti bir de puseti koyduğum gibi o diyo ben alıyım kayınvalide ben alıyım cocuk hepsini başında görünce hepten tırstı Bi durun sakinleşsin annesiyle dursun yok