Anneler gözüme ilk kez arpacık çıktı. Nasıl geçer eder kendiliğinden geçiyordur inşallah acıyor 🙄 birde aklıma şey geldi, ya bu arpacık veya uçuk düğün zamanımda çıksaydı heralde en çirkin gelin olurdum 😂 Gerçi çok aksilikler yaşadım sizlerde yasadiniz mi? nisan, düğün, kına vs merak ettim 🤭 Nisanligimin üzerine eşim köpüklü ilaçlı su dökmüştü saten kısmına leke leke kalmıştı en basiti bu üstelik 🙄