My_son Aliasafsmom bende bugun sabah tskimi usrundeydi baya sicak gorunuyodu cikardim ama uyusun uyansin geri giydircem gunduz sıcaktı ama aksam illa ki usur
Selinsu Aliasafsmom 2 gündur gündüzleri sadece çıtcitli badisiyle duruyor geceleri uzun bisiler giydiriyorum evimizde cok sicak zaten
GulcanYldzdal Deletedmom411 bzmkide 5.5 aylık bnde şort tşört giyrdim bugun çok sıcak bronşiti var oyuzden ortalmya çlşıyrum terleyip üşütür fln diye ama 3 yaşında kızım var o zıbınla geziyor 😂
iremceren Aliasafsmom bende istanbuldayım giydiriyorum, yoksa vücudu kızarıyor nokta nokta, 2.5 aylık benim minnoş ❤️
Gulmrt Aliasafsmom Eskişehirdeyiz şuan aşırı sıcak ama akşama serinler normal tulum giydiririm şimdi zıbınla şort
miraninannesi18 Aliasafsmom bizde istanbuldayiz canm 2 aylik bebegm. Ic zibinlari uzun kolluydu kisa kollu zibinlara gectik. Ama ustune tulum giyiyor yine. Usur die dusunuorm sadeece kisa kolluyla :/
Sevgi1 Aliasafsmom giydir ben cıkardım yazlıkları kısa kol ve bez geziyo evde 3.4 aylıkken de giyiyordu