Arkadaşlar 3 gün sonra 7 aylık olucak kızım. Kundak yapmayı bıraktım fakat uyurken ellerini donunun içine koyuyorum üzerinden hafifçe fularla bağlıyorum geceleri kendi kendine çıkarıyor ve başlıyor yüzünü çizmeye. Hep yüzünü çizik içinde bırakıyor. Üstüne çizince uyanıyor haliyle canı yanıyor. Tırnaklarını kesiyorum ama ne fayda çizmek isteyen çiziyor yinede. Eldiven ya da kundak önermeyin. Büyüyor artık eldivene gerek yok doktorumuzda gelişimini etkiler diye eldiven takmayın dedi. Kızımın gece uykusu gayet sorunsuz sadece emmeye kalkıyor. Gece elleri açık uyutmayı denesem mi? Ya uykusuz kalırsa düzeni bozulursa diye korkuyorum. Bu arada şuan uyuttum hadi bunu yazarken kolları açık kalsın dedim şuan yüzünü çizmeden uyuyor ama belli mi olur belki çizer bana biraz akıl verir misiniz bu konuda? Gündüzleri böyle deneyeyim geceleride kollarını açık mı bırakayım? İyi olur mu bu yaptığım? Gündüz denerim gece açık kalır kolları yavaş yavaş açılır? Bide birazcık desteğe ihtiyacım var “Hadi bacım yaparsın sen” derseniz çok güzel motive olabilirim. 😂