Nagihandefne Merhaba güzel anneler Kızım 1 yaşında ve iştahsızlık problemi var yemiyor dişlerden de biraz kaynaklanıyor olabilir ama yediğini ağzından atıyor. Doktoruma mesaj attım o da bana polivit diye bi şurup önerdi kullanan var mı ?