Busra543215 Biz 3 yıl önce geldik Ankaradan. Bayılıyoruz buraya. Çok duzenli, geniş, ferah bir şehir. Yemekleri ve Dr evleri harika😊Kayapınar yaşanması en ideal şehir. Burada Kemal Celal Polat sitesi var. Orada oturduk 2 yıl ve çok seviyordum siteyi, evi. Bu yıl lojman çıkınca taşındık mecburen. Siz de kayapınardaki evlere bakabilirsiniz.