Eser3458 Herkes hemen saldırmaya meraklı. İyi yapmışsın, takip etmekte fayda var, belki sıradan bir konuşma. Eskiden aralarında birşey geçmemiş sonuçta. Yüzyüze de görüşmemişler. Belki kız nişanlı yada evli yada sevdiği biri var. Hemen çirkefleşmeye gerek yok, ama takibi bırakma.