Senihaaa Sugul Allah Allah ya erkek çocuklar da oluyormuş bu problem doktor krem verdi şimdi onu sürdüm bakalım
Sugul Senihaaa hangi kremi verdi canım doktorunuz biraz tombik benim oglum o yüzden gömülüyormuş içine o da zamanla gecer diyorlar 14 aylık olduk hala gömük
zeynepalp Senihaaa ya sana resmini göndersem özelden acaba bakabilir misin? Ben çok tedirgin oluyorum bu konuda ama hiç anlayamıyorum da.
Senihaaa zeynepalp canım o fotoğraf yükeleme sitesine yükleme pipisinin fotoğrafını yoksa ben söylerm ama orda hertürlü insan var doktora götür veya bir büyüğün varsa ona sor
Sugul Senihaaa inşallah bir an önce iyileşir canım tekrarlamaz belkide önce yapışmış farketmemişsindşr canım ilk yapıstıgında ben anlayamamıstım baya bi geç fark ettim
Sugul Senihaaa birde eğer açtıkdan sonra acıyorsa bezini çıkartmıştık biz alt açmanın üstündr oturttum kıyafetiyle çiş yaparken öyle aglamıyordu ama bez varken cok aglıyordu
Sugul Senihaaa oğlunuz hareketliyse biraz zor benim oğlum sakin bir bebek bide o zamanlar cok sürünemiyordu oturup oyun oynardı genelde üstüne oturtuyordum alt açmanın 1 2 güne geçiyor zaten
Senihaaa Sugul hemde çok hareketli artık 15 aylık oldu emeklemeyi bırak yürüyo çok kızarmıştı ya krem sürerken bile nasıl ağladı😞
Sblsrgnsn Senihaaa evet baya kizardi kanadi hatta doktor acarken biraz agladi ama cok uzun sürmedi bezini kapatinca gecti acisi heralde oyle ilk sunnet oldugu kadar bi acisi olmadi bikac gun sonrasinda krem surduk hemen gecti kizarikligii falan
Sblsrgnsn zeynepalp ucu gorunuyor ama bas kismi gorunuyor dis derisi pipisinin kenarina yapisiyor yani nasil tarif etsem bilemedim ama ucu gorunur