Annesininkuzusuu merhaba , benim Oğlum da ağzında asimetri var , yani soldan sağa dudağı kayıyor bize egzersiz falan var demediler hatta geçmeyecek kalıcı 18 yasindan sonra ameliyat olur belki düzelir dediler , nereye görürdünüz, düzeldi mi, bu arada çok geçmiş olsun RABBİM hayırlı şifalar versin inşallah. Ya eğer bilginiz varsa ne olur yazin. Bu arada çocuk nöroloji söyledi, bende çırpınıyorum geçsin diye sürekli arastiriyorum ama bişey bulamadım.