Sevdaysl Kbra2 zamanla geciyo canım hep oluyo bebeklerde ben ilk basta korkmuştum vide bu konularda takintiliyim onu ordan almam lazim visey kacmis gozune demistim herkes kizmisti bana sonradan gecti kendiliginden ara ara oluyordu bikac aylikken
Deletedmom273 Kbra2 bizim bebektede var bende gözüne Birseyler kaçıyor sandım sonra yok oluyor sonra yıne geliyor küçük böyle IP gıbı bırsey
Aysima2020 Bizdede öyleydi başta gözüne bişey kaçmştr diye düşündüm ama gözlerinin rengi oturdukça geçiyor