İyi günler anneler bişey sormak istiyorum görümcemin bebeği 2.5 kilo doğdu anne sütünü sürekli kustuğu için ve annenin sütü azaldığı için mamaya geçtiler hipp mama. 3 ay bir günlük oldu on beş gündür bebiş hiç kilo almamış 75 cc mamayı tam iki saat sürüyo içmesi sorum şu bu kilo sorunu acaba mamadan mı az mama yediğini farkındayım ama onu bile zor içiyor ne yapmamız gerek acaba salı gunu doktora gidecekler ama tecrübeli annelere sormak istedim