SeyyidinAnnesi Kizlar oglum henuz 4aylik olmadi 10gunumuz var. Fakat ben ise basliyacagim icin,10gun sonra simdiden denemelere baslamak istiuorum ki 10sonra kayinvalidem ve kresdeki ogretmeni bilsinler ne vermeli ne kadar vermeli. Neler ile baslayabilirim sizce? Havuc? I
G_ADAN SeyyidinAnnesi evet havuç ile başkayabilirsiniz sonra patates sonra kabak. Brokoli. Yopurt verebilirsiniz. Elma armut. Ama meyveleri sebzeden sonra vermelisiniz. Bubarada 4 aylıkken ne kreşi ya
S_D SeyyidinAnnesi benim bebeğim de 8 gün sonra 4 aylık olacak bende tam 4 ayda başlıyorum ise ama ben henüz erken diye düşünüyorum an az 1 ay daha sadece anne sütü sagip bırakacağım ben
SeyyidinAnnesi S_D bizimki aslinda kilo alimi iyi ama istahli bi bebek. O yuzden hafifden tadimliklara baslamak istedim
G_ADAN SeyyidinAnnesi kreş için öok çok erken bence yapmayın. Kreştekiler 4 aylık bi bebegin sorumlulugunu nasıl alabilir aklım almıyor. Hem nasıl davranacaklar o yastaki cocuga. Çok muhtaç daha. 2 gün bakan kayınvalideniz 1 gün daha bakabilir bence