Zene2023 Kizlar minicty alışveriş yapan varmı bn bebek giyim için sipariş verecem sizler memnun kaldınız mı? 🤗
Deletedmom245 Zene2023 çok güzel, kumaş yapısı olarak falanda kaliteli bende bazen oradan sipariş veriyorum 😌
Arvenin_annesi Zene2023 bende yeni alışveriş yaptım fiyatları çok uygun geldi bana ama ürünler daha elime ulaşmadı merakla bekliyorum 😊
deletedmom247 Zene2023 Güzel bence ilk alışverişini bile ordan yapmıştımm fiyatıda uygun bana göre. ☺️
Zene2023 Cilek_kentli ya bnde vermek istiyorum hamileyim daha erken ama şimdiden başlamak istiyorum alışveriş 🤗
Zene2023 Arvenin_annesi ya aynn banada çok uygun geldi bnde acaba kumaşı nasıldır diye mrk ettim burdaki arkadslar gayet memnun 😊