Kızlar bebeğim 1 ay 26 günlük. Elektrikli süpürge sesi ile uyuyor beni baya rahatlattı diyebilirim . Önceden olsa arkamı dönmeden uyanırdı. Ama dikkat ettim bebeğim transa geçmiş gibi oluyo resmen uyuşturuyor çocuğu. 1 yaşına kadar bu sesle uyuyan bebekler varmış alışkanlık yaptığı için. Ilerde bi zararı olur mu ? Ne zararı olabilir diye düşünüyorum ama odaklanma da veyahut başka bir sorun olur mu? Bilgisi olanlar var mı?