merveoyku_909420 bizde de sizinki gibi, önce uykusu varken yapıyordu, sonra sabahları ve gün içerisinde de yapmaya başladı, çok zorlamadım o an emzirmek için. Yarım saat sonra denedim mesela ya da dediğim gibi, sakin bi anında ayakta gezerek, hafif hoplatarak emzirmeyi denedim, bazen YouTube’dan saç kurutma sesi filan açıp denedim, bu günlerde ağlamıyor o şekilde. Unuttu sanırım, geçti o halleri çok şükür 🙏🏻 sabırlı olun ve zorlamayın, başka formülü yok açıkçası…