Eslemeymen Sukrannnn 2 gün önce benim oğlumda aynı şekilde yapiyordu reflex gibi demi sonra ağlıyordu
Sukrannnn Eslemeymen sürekli kucağıma aldığımda. Elerini uçacakmış gibi kaldırıyor valla ağlamıyor hiç sebebini çok merak ettim
Eslemeymen Sukrannnn olabilir benim oğlum biraz huzursuz olduğu için ağlıyor hep gözlerinidgözlerinide kısıyor o an demi
Eslemeymen Sukrannnn aniden alıp bırakırken korku kalıyor bi müddet benim oğlumda öyleydi ister istemez insan korkuyo acaba neden öyle yapıyor diye