anneler merhaba
daha once burada arastirmistim bu konuyu.farkli soylemler vardi. bugun asilarimizi yaptirdik merak eden anneler varsa yaptirdiklarimizi soylemek istedim.
rota asisini 3. ve 5. aylarda rotarix yapilacak
menenjit asisini da 3. 5. ve 13. aylarda bexsero ve nimenrix yapacak doktorumuz (yani 2 doz yapiliyor toplamda 6 doz yapilmis oluyor)
doktorumuz bu sekilde bilgi verdi.ayrica 6 saate bir yarim olcek calpol verdim ates olabilir diye