internette araştırdım ama hiç bir içerik bulamadım. Bebeğim 10 aylık. Geceleri emiyor ama gündüzleri emmiyor. Biberonla devam sütü falan da içmez. Ben de yoğurdu çok sevdiği için içine 3 4 ölçek devam sütünü toz halinde katıyorum. Acaba yanlış mı yapıyorum zararı olur mu?