Oncellikle bekleyeniniz varsa tez vakitte ins hayirlisiyka sonuclanir 🤲🏻 sorum su ki 4.5 aylik oglum var onunla gidip alamam baskaisna emanette edemiyorum cok asiri yavanciliyo herkesi.. demem o ki eve getirdilermi size veya sizin adiniza esiniz alabiliyomu. Gerci telefonlara baksalar rica edicen habi bebegim ufak esim gelse alsa yardmci olurmsz diye ama…. cart curt sesler geliyo tel bozuk heralde 🤨