Elifsaremmm Bikaç gündür işaret parmağını ağzına götürüp çabalar gibiydi ama yapamaz diye engel olucak bişey yapmadım. (Hoş, bilmiyorum nasıl engel olucamı da.) Dün fark ettim tırnağını yemiş. Ne yapmam lazım? :( Alışmasa bari.
Dunyamsensn2008 Elifsaremmm Fikrimi söylüyorum engel oldukça daha çok yapacaktır yapmak isteyecektir.Zamanla unutmasıni ya bekleyeceksiniz yada öyle yaparken dikkatini dagitacaksiniz.
oglunasik1anne Elifsaremmm o dert bizde de var canım maalesef engel olamiyosun acı oje bile sürdüm oğluma yinede götürüyor ağzına
Deletedmom348 Elifsaremmm Oyalamak için sürekli meşgul edin iki üç gündür. En iyisi bir pedagog yardımı. Gözden kaçırdığınız yapmanız gerekenleri daha bilimsel değerlendirip anlatacaktır. Kardeşimde aynı sorun var yıllardır. Başladığı zaman pedagog görmeliydi demiş doktor
morsevenfilolog Elifsaremmm Yaptığını gördüğünüz zaman uyarmak, azarlamak, bağırmak, yapma-etme demek yerine dikkatini başka yere çekmeye çalışın. Hemen o anda küçük bir görev verebilirsiniz, oyun kurabilirsiniz.
Elifsaremmm oglunasik1anne Bende oje deneyeyim bakalım nasıl olucak inşallah unutur güzel tırnaklarını ne hale getiricekler kim bilir. 😑
Elifsaremmm morsevenfilolog Dikkatini başka yöne çevirmeye çalışıyorum. Teşekkür ederim inşallah unutur.🌹