Misskokulum canım kapya biberlerin çekirdeğini çıkarıp hasla sonra kabuklarını soy robottan yada blanderdan geçir ister buz poşetine kalıbına doldur ister kavanoza koyup üstüne zeytinyağı dok ben kavanozda muhafaza ediyorum katı yapıyorum yani buzluga attiklarimiz biraz sulandırılmış olduğu icin onu pek tercih etmiyorum ama tercih senin nasıl yapmak istersen 🥰🥰