Deno kuzum şöyle kendi yaşadığımı anlatayim sana dogum yapmıştım 14. Gun kintrol ederken bende oyuk gibi birsey hissetmistim hatta cok korkmustum ayni tutmamis diye dusunmustum birde ben hic dinlemememistim heo ekzirdigim icin oturuyordum yatmam gerekiyormus halbuki ben sadece ilk gün yatmistim sonra hep normal gun icinde ya ayakta yada oturuyordum cok az uzaniyordum bundan dolayi dikislerim tutmamis dedim cok korktum falan neyse kontrol ettim aha dedim tutmamis dikis oyuk olusmus resmen dedim ama 2 3 gun sonra dikislerim düştü ve tamamen normale dondu. Hatta pansumanlarimi esim yapiyordu soylemesi ayiptir o bile dikislerin gayet düzgün dedi. Yinede icine sinmiyorsa dr ile görüş uzun oldu ama kusura bakma 🙊