HUMA-01 Hep söylüyorum arko kremm👍 Bez bağlamayın bir süre hava alması lazımm yani sürekli havalandırın.. kremi sürüp, birde zeytinyağı sürebilirsiniz.. Kıyamam benim oğlumda olmuştu derisi soyulmuştu her kremi denedimm geçmedii birde ıslak mendil kullanmayın pamuğu ıslatıp öyle temizleyin yada ıslak mendili yıkayıp arıtın iyice öyle silin .. Bezini değiştrimeyi denediniz mi? Son olarakta pişik olmasını beklemeyin hergün yatmadan önce krem mutlaka sürün günde 1,2 defa sürseniz yeter geçmiş olsun 🙏🏻