İyi günler değerli anneler. Oğlum 1 buçuk yaşında çok sık kabızlık sorunu yaşıyoruz. Verdiğimiz gıdalara da özen gösterdiğimiz halde 2 gün bazen 3 gün yapamıyor yapsada afedersiniz yarım parmak kadar sert çıkarıyor onuda binbir zorlukla. Demir ilacı kullanıyor o mu yapıyor acaba. Olabildiğince armut kuru incir hurma portakal lifli yiyeceklerde veriyoruz ama 1 aydır çoğu zaman böyle. Bağırsaklar boşalmayınca huzursuzda oluyor iştahıda kesiliyor. Önerileriniz ne olur teşekkürler.