Aselhafsam Balder hafta sonu da göremiyorum kapsam dışı diyor faz 1 ve Faz 2drn yararlandığı için işleme alınmamıştır yazıyor
Esra06900 Aselhafsam Bence size de cikmis olabilir ptt numarasini aksam arayip sorun adima yatan bir para var mi diye anneminde öyle yazıyordu aldı annem yatınca da öyle yazıyormuş bazen.
TalentedMom Ahsenay aynen benim de öyle 26 nisanda başvurmuştum benim ümidim kalmadı artık bu kadar bekletilmez ki olumlu olsa hemen sonuçlanırdı diye düşünüyorum oyalıyorlar sadece
Aselhafsam Esra06900 ptt aradık görünüyor para ama ne hesaba yatıyor ne gelen giden var ptt dolup taşıyor girip sormak imkansız nasıl olucak bilmiyoruz oyüzden çelişkiye düşüyoruz. Sistemde de görülmüyor ptt gitsek verir mi ki evde ödeme görünüyorsa bilw
Balder Esra06900 cevap verıyor mu ptt peki omceden arasam ıyı olur o kadar sıra bekleıp bosa beklemeyyeeım çocuğuda goturcem
Esra06900 Aselhafsam Bence verirler diye dusunuyorum ama yine de gitmeden önce arayın eger hesabimda varsa ordan gelip alabilir miyim diye annem ptt den aldi ama adreste karisiklik oldugu icin ordan aldi cogu kisi gidip cekmis zaten
Balder Esra06900 ben zaten dogum parası ıcın gıdecem yanı her sekılde pttye gıtmem gerek aslında ama gıtnısken onuda alayım dedim ya bide benım dogum parası ödeme asamasında dıyor hala yatmıs mıdır bılen arkdaslae var mı 1 subatta dogum yaptım🤔
Umayhande Ben de başvurdum fakat aileden biri faz 1-2 faydalanmış diyor halbuki biz almadık neden böyle dediler anlamadım
Esra06900 Umayhande canim anneme başvuru yapmıstık parası yatmıs pttyi arayıp ögrendik gidip aldı sonra e devlet e baktığım da ondan da boyle yazıyordu ama aldı parasını