kızlar , güneş kremi olarak la Roche posay kullandım hep , bu sene bebişte eklenince , hem ona hem kendime daha detaylı ve koruyucu ( varsa eğer başka güzel marka ) kullandığınız , tavsiyelerinizi alırım , malum artık havalar çok sıcak , birde oğluşum sarı bi bebek cildi çok hassas teyzeleri hemen kızarıyor 🧸☺️