Ates_mami gozde__ benim oğlumda da vardı içe basma. Doktora sormuştum. Tam olarak yürüyene kadar sorun değil demişti. İnce tabanlı hafif yumuşak ayakkabı giydirin demişti. Öyle yaptık. Birkaç ayda düzeldi