wafflee_42 alchn Ben kendi sütümle verdim. İçine muz karıştırarak. Çok faydası oldu. Bazen yoğurtla bazen sıcak suyla bazen kuru kuru ısırarak yedirdim alışsın diye
Ejderhahavva Kadın nasıl veriyorsunuz diye sormuş 🤣🤣🤣🤣cevaplar👌 ben hiç vermedim olmuş … Kendiniz yapacaksanız içeriği temiz olarak hazırlayın tavsiyem …genelde ben kaşık mamasına koyardım 2 haftadır da hiç vermiyorum …
2prensesannesii alchn ben 9.aydan sonra cicibebe süt olarak verdim geceleri yatmadan önce bazende atistirmalik eline
Sumre0681_ alchn şeker oranı yüksek olduğu için organik olan hipp kullandım 8 aylıkken başladım 2-3 günde bir eline veriyorum emiyor dişini kaşıyor oyalanıyor