Burciny Herkese merhaba malum havalar ısındı açtığımız mamaları buzdolabında saklasak olur mu kutu da serin yer diyor ama buzdolabı olur mu birde bazen mama yaptım içmedi buzdolabı na koydum ısıtıp versem sorun olur mu siz mamaları nerde saklıyorsunuz
blzylcnsy Burciny aslında cok fikrim yok ama serin dediği için toz mamayı buzdolabında saklamak mantıklı olabilir en kötü mutfak dolaplarınızda saklayabilirsiniz . ama yapmış olduğunuz mamayı buzdolabına kaldırıp sonra ısıtıp içirmeyin bu da kutunun üzerinde yazıyor. en fazla yarım saat bir saat içinde mama tüketlmeli.
Meleksavskn Burciny mutfak dolabınına koyuyorum ben hem nem almıyor hemde düşürüp dökülme riski daha az😁 buzdolabında saklanmaması gerekiyor sanırım orası baya serin hem mamayı kurutur hem de nem yapar