Deletedmom413 eşimin ailesi ile mesafeliyizdir. Annelik babalık görevlerini benden önce de , benden sonra da layığı ile yerine getirmiyorlar. Fakat yine de asla saygısızlık yapmam. Bir erkek kardeşim var, evlenecek yaşta . Burada ki yorumları görünce ilerisi için korkuyorum. Rabbim saygı, sevgi dolu insanlarla karşılaştırsın. Arıyor, torunu ile ilgileniyor diye şikayetleniyorlar. Birde torunlarına yoklarmış gibi davrandiklarina sahit olsalar da anlasalar.