Pazartesi epidural sezaryen oldum sütüm çok az sağıyorum toplamda 10 damla anca geliyor geldikçe veriyorum şırınga ile ama 3 saatte bir de 30 cc mama veriyorum sizce yeterli mi bazı yerlerde 60 cc yazıyor benim doktorum 30 dedi hepsini de içiyor hiç bırakmıyor ama yetiyor mu sorusu hep aklımda