DuruK benim kızım kolikti. 2 haftalıken başladı sancıları. Me denediysem fayda etmedi biogai ve Nurse harveys birlikte kullandık birazcık azalttı. Masaj yapmak biraz olsun rahatlatıyor minnakları. Ben sürekli kimyonlu çay rezene içtim durdum. Faydasını görmedim maalesef ama her bünye aynı tepkiyi vermiyor.
Bizim 3 ay dolu dolu sancılı geçti. Çoğu kez acile gitmek zorunda kaldık. Gözün korksun diye demiyorum yanlış anlama. 3 ay olunca düzelmeye başlıyorlar genelde. Zaman hızlı geçiyor ve günden güne düzeliyor minnaklar moralini yüksek tut bu yüzden. Ben de çok ağlamıştım ama geçti çok şükür. Darısı tüm gazlı bebişlere 🙏🏻😊