Kızlar sağlık ocağı d vitamini damla verdi sonra çocuk doktoruna kontrole gittik o damla falan kullan demedi, sağlık ocağının verdiği damlayı gösterdim bunda praben var sana ben damla yazayım onu kullan dedi. Sormak aklıma gelmedi hiç kullanmasak olur mu? Yoksa kullanılması gerekli mi