My_son lor yaptım hem sütten hem yoğurttan ama labne yapmadım henüz.
Sütü kaynatıyorum üç taşım, sonra bir kaç limon damlası ve kesildikten sonra da tuzsuz tereyağ atıyorum ince tel süzgece koyuyorum suyu akıyor kalanı da peynir oluyor. Yoğurdu da kısık ateşe koyuyorum kaynatıyorum bir kaç damla limon kesiliyor yoğurt ve yine tuzsuz tereyağı koyuyorum süzüyorum ince tel süzgeçte. Sadece oğlum yiyor loru. Haftada bir defa yapıyorum yetiyor (1litre süt ile)