Ayca
Merhaba anneler,4 aylık bebegim gözüne parmagını soktu gözü sonra çapaklanma başladı farklı damlalar kullanmamıza ragmen 20 gündür gözündeki çapak geçmedi,başına böyle birşey gelip iyileşen varmı,bebegimin gözüne birşey olucak diye korkmaya başlıyorum artık:(