Ebruluhan verdim her yere döktü sıkılıp geri kalkiyro İnan’ın 2aydir evden çıkmadık ve sürekli veriyorum yesin diye umrumda değil ev kirlenecek diye ama düşünün elmayı bile koparıp yere atıyor yutmuyor ,bu akşam 5-6tane makarna attı ağzına yedi şaşırdım demekki isteyince yiyeniliuor tam dayaklıklar vallahi 🙄😂 ama gerçekten yemeyen bebek çok zor sabahtan beri ağlamaktan içim çıktı , 2haftada bir böyle bir Buhran oluyor ağlayıp rahatlama sonra olumlu düşünme evresi sonra gene ayni 🤦♀️🤦♀️🙏🏼