BrcnBlgn Kizlar 2 aydir falan tutunarak kalkio koltuklarda gezinio son 3gundurde orta sehpadan koltuga elini birakip gelio 3 4 adimlik mesafe ama merakediorum nezaman boyle yurumeye baslar biraz heycan yapio elini birakinca
Mom091 BrcnBlgn böyle böyle adım sayısı artıyor. Adım sayısı arttıkça da kendine güveni geliyor. Bugün beş adım atar, yarın sekiz adım atar. Bu şekilde arttıracaktır🥰
Pamuk_seker BrcnBlgn bizimde aynı tutunmadan kalkıp 12 34 derken hemen hemen yürüyor nerdeyse tam ne zaman yürür bilmem 10 ay 20 günlük olduk yasina girmeden yürür diye düşünüyorum sizinki ne kadarlik
Zeyzey2019_ BrcnBlgn 17 nisanda kalkıp 4 5 adım attı ama hala tam anlamıyla yürümedi fakat her geçen gün kendine güveni geliyor ve adım sayısı fazla oluyor.
deletedmom763 BrcnBlgn Bnce daha erken bile başlar🙂 Bnmki desteksiz Adım atmaya başladığı gün başladı yürümeye ☺️
BrcnBlgn deletedmom763 Vallami ay insallah buda desteksz adim atio ama 3 4 adim falan snra dusuo bu sefer tutunuo cesaret edemio heralde
deletedmom763 BrcnBlgn düştükçe cesaretleri kırılıyor bide emekleyip sıralıyorsa onlardan güç alıyorlar ☺️ Oğlum 7. Aydan beri emekleyip tutunup yürüyordu hiç desteksiz adımı yoktu tam yaşına girdiği gün yürümeye başladı
BrcnBlgn Pamuk_seker Masallah bnmki buayin 28inde yasini doldurcak 1 yasina gircek insallah ama 2aydir falan bu tutunmalari var bi kac gundur desteksiz olamaya basladi
BrcnBlgn deletedmom763 Evet emeklio buda istedgi yere emeklio tutunup gdio smdi iste 2 3 gundur bi iki elini birakip kisa mesafelere cesaretlenio demekki dustukce cesareti kirilio olabilir insallah yurur cok heveslendim.)
BrcnBlgn Zeyzey2019_ Yavas yavas oluyor heralde cesaretlendikce adim atiolar heralde bide emekledgi icin cokta ustelemiolar
Pamuk_seker BrcnBlgn hayırlısıyla yürüsünler bakalım inşallah Şu bir iş biterse İnşallah doğum günü yapacağız En azından doğum gününe kadar yürümüş olacak😀
BrcnBlgn Pamuk_seker Benmde doum gunu hevesim kursagimda kaldi bu ay doum gunu ama kutlayamicam yada ben kizim esim 3kisi kutlicaz hayalim hayal olarak kalcak sanirim.)
Pamuk_seker BrcnBlgn benim.herseybhazir aramızda yapmamın imkanı yok ne zaman biterse yapacağım gerekirse 1 buçuk yaşına kadar beklerim herşeyi yek tek kendim.hazirlarim bor sürü malzeme var elimde patlamasın 😊😊😊😊ocak ta falan düzelirse yaoarim
BrcnBlgn Pamuk_seker Bi bitse rahatlicazda bizde bu millet oldukca sknti avmler dolmus berberler dolmus insallah 2.dalgalanma olmaz