Merhaba arkadaşlar,kızım 5 buçuk aylık.İlk doğduğu zamanlarda genel kontrolunde genitalinde mantar var dedi dr.Cerrahideki dr.a gittiğimzde birleşmiş olan özel bölgeyi eliyle açtı.Ilık suda duştan sonra elle açılır eğer devam ederse cerrahi işlem olacak demişti.Şimdi gördüm ki yine mantar olmş.Duş aldrdm elle açmama rağmen açılmıyor.Çok stres yaptm.Başına gelen varmı.Nasıl yapmalı nasıl etmeli bilemiyorum.lütfen yazın🙏