minesz21 merak etme canım inşallah hiçbişey yoktur benim kızımda düşmüştü hatta kafasını çarptı doktora götürdük ağlamanın ve arabanın sarsıntısıyla kusmuş daha çok korktuk gözetim altında kaldık ama hiçbişey olmadı şu an 5 yaşında düşe kalka büyüyorlar bundan sonra daha dikkatli olacaksın sadece