Hanımlar merhaba ,ben geçen ramazan hamilelikten dolayı oruç tutamadım ,onun için her gün bedelince fıtır vermek gerekiyor diye biliyorum ama kimisi ayni zamanda oruç da tutman lazım diyo. Bu arada ilk sene tutmadım.Şafi mezhebindenim, bilgisi olan varsa yardımcı olur mu.