cnnemr bezden olduğunu sanmıyorum doğduğundan beri aynı bezi kullanıyorum hiç pişik olmamıştı ama ıslak mendil kullanmaya başlayınca oldu canım evde bi hametan yok onu da alırım gerekirse yeter ki geçsin canı yanıyor bebeğimin bez bağlamadık bugün rahatlasın biraz diye hep kıyafetine yaptı yeter ki iyileşsin de herşeyi denerim.