Chicco nun sıvı deterjanını kullanıyordum çok memnunum ama sadece internetten getirtebildiğim için üşendim e bebeğin kendi markası olan baby me getirttirdim daha kullanmadım inşallah iyi olur ama herkes iyi olduğunu söyledi. Granül kullanmaya cesaret edemedim yorumlarda toz parçacığının kaldığı falan yazıyordu çünkü 😊