Melisa_melisa Selam,. Benim bebegim 3 ay 17 günlük Ben onu geceleri uyandirip emzirmelimiyim? Yoksa kendi kalkmasini beklemeliyiz.,Siz nasil yapiyorsunuz?)☺️🙃
Mehtapsercee Melisa_melisa benimde bebeğim 3 aylık uyandırmıyorum canım seninde uyandırmana gerek yok artık uyumadan doyurup uyutuyorum sonra ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum ben ☺️💐
Gamzeli03 Melisa_melisa biz 4 ay 20 günlük olduk gece uyuyor olsa da ben sagdiğım süt den ısıtıp veriyorum üç dört saat uyuması normal gece uyanmiyor ama sütü verince güzel içiyor uykusu bölünmüyor daha çabuk geçiyor yeniden uykuya
Melisa_melisa Mehtapsercee buyukler soyluyo 3-4 saati gecmesin falan bebekde uyanmayinca bende uyuya kaliyom sonra kendimi suclu hiss ediyorum cocugu emzirmedim diye😩😫
Mehtapsercee Melisa_melisa artık ilk dönemlerini atlattı bebeklerimiz canım o yüzden büyüklerimizin dediğine hee tamam de geç 😂sen istediğini uygula gece boşuna uyandırıpta uykusunu bölme bebişinin 🥰🥰artık gerek yok yani
BalkizimBaloglum2 Artik kaldırmana gerek yokki kendi acıkınca uyanır mirildanir zaten uykuyada ihtiyacı var yazık uyku düzeni de oturmaz geceleri ben 1. Ayından sonra uyandırmayı bıraktım 3 saati geçmeden kendi uyandı emmek icin kilo alimida gayet iyi 3 aylik şimdi