Duyguerkac bizede 25 nisanda bir gidin bakin eger yatmamis olursa mayis 25 de gidin dediler. Nisanda gtmedim bilerek yatmamissa bide o kalabaliga grmiym die. Simdi gidip soraym mi napym bilemedim. Edevlette odeme asamasinda yazior ama bazi kisilerde ole yqzdigi halde ptt de yatmis oldugunu soylemisti. Ne yapmam gerektigini bilemedim