Zebra ben hamileyken ensemde kestirdim kesinlikle tavsiye etmiyorum 😕 çabuk kuruyor yıkanıyor taranıyor evet ama saçlarım çok uzundu tramva olmuştu benim için omuz hizası ideal bende ama tabi tercih meselesi. Katlı kesimler ya da kehkül önermiyorum sürekli fön istiyor. Tabi sizin saç yapınızda önemli dalgalı falansa bi kuaförünüze danışın.