6 aylık oğlum var mama ile besleniyor yaklaşık 2 aydır ve sürekli kusuyo mamayı . Doktor reflü diyip gaviscon toz verdi ama hiçbir işe yaramadı içinizde benim gibi olan Çare bulan varmı arkadaşlar . Bi doktor da endoskopi yapılır dedi ama daha oğlum küçücük