canyarim ![https://imgyukle.com/i/r6hAwy] 1 yasında kızım belinde ve koprucuk krmigindede var anlamadım bu ney :(
Benimoykum canyarim cildi kurumuş döküntü olmuş gibi doktorun numarası yok mu canım bı resim atsan ama krem sur vücut nemlendirici kötü bir şey gibi durmuyor
Benimoykum canyarim bu arada biz 18. Ay aşısı için gittik hastaneye çok temizdi Florya vp medikal Park eminim bı çok yer de öyledir kafanıza takilacaksa gidebilirsiniz hijyenik
canyarim @Cinarrr bende egzema diye dusundumde bilemedim canım ya :( saglık ocagına gitmiştik aşı için cocuk cildiyesi bakar dedi aradım cocuk cildiyesi yokkı diyorlar
Cinarrr canyarim illa çocuk cildiyesi olmasına gerek yok ya deri ve zührevi hastalıklar dan randevu al git göster yayılmadan
canyarim @Janss cok teşekkür ederim hergün duş aldırıyorum malum havalar sıcak incede giydiriyorum bakalım 💕
canyarim @1annem sanmam hiç sinek vs yokki evde canım, ilk koprucuk kemiginde cıktı baya buyuk kızarıyor somra kahve rengi oluyor sonrada belinde ve boynunda oldu 💕
canyarim @Cinarrr aradım canım 15 gunluk randevu sistemi dolmuş vs diyor en iyisi cocuk polikinliklerine gitmek :(
canyarim @Benimoykum 12 ay aşısı için gittik ordaki dr gosterdim hastaneye gitmelisin vs dedi aradım randevu almak için doluymuş ben anlatyada oturuyorum pek öyle ilgili cocuk dr gormedimki :( nosuda yok bende en iyisi pazArtesi gitmek cok tşk ederim cevabın için
Seva_04 Canım egzama olmuş benim oglumdada vardı doktor armaston diye bir krem verdi o bizde çok işe yaradı bir de vücudu kuru kalmaması gerekiyormuş
canyarim @Seva_04 cok geçmiş olsun canım gectimi peki? Pazartesi gidicem bakalım surekli nemlendiriyorum, duş aldırıyorum vs bakalım artık