Yasemin000 bence hiç riske girme bebeklerin hepsinin gelişimleri farklı olduğu için birden büyüme olabiliyor bir kaç numara. ama bir yaşına bastığında genelinin ayak numarası 20-21 arası oluyor neden şimdiden almak istiyorsun yaza kadar ne modeller çıkar hem aldığın yer birkaç ay sonrasına değişimi kabul edecekse al yoksa aldığın ayakkabı olmazsa elinde kalacak